تابناک هرمزگان// مهندس حیدری مدیرمنطقه هرمزگان با حضور در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفتکو کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 24 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// در ابتدای  این دیدار، منصورآرامی  نماینده مردم بندرعباس ، حاجی آباد ،قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با بیان خوش آمدگویی و ابراز خشنودی از حضور مهندس حیدری مدیرمخابرات منطقه ، از تلاش های شرکت مخابرات استان در جهت ارتقای سطح بسترهای مخابراتی و ارتباطی استان تشکر وقدر دانی نمود. در ادامه ی این نشست ، گزارشی از اهم فعالیت و اقدامات مخابرات دراستان  و پوشش ارتباطی حوزه استحفاظی بندرعباس مطالبی ارائه شد.

گفتنی است، آرامی نماینده مردم  ، ازاهتمام مخابرات منطقه جهت پوشش تلفن همراه و راه اندازی FTTH  موبایل دشت مارم و دشت کوران تشکر ویژه نمود و ضمن درخواست تسریع در راه اندازی سایت کوشا احمدی ، ابراز امیدواری کرد تا طرح ها و پروژه های مجموعه مخابرات استان با جدیت و تلاش مضاعف ، دنبال شود و به نتیجه مطلوب برسد .
در پایان این دیدار صمیمی مهندس حیدری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه، حمایت و پیگیری امور ارتباطی را توسط  نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.
در پایان این دیدار صمیمی مهندس حیدری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه، حمایت و پیگیری امور ارتباطی توسط  نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار