مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آموزش 60 شغل در مرکز فنی و حرفه ای با هدف تولید، رونق کسب و کار و صادرات به عنوان سیاست مهم این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 10 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضا مومنی در آئین معارفه سرپرست بازرگانی و امور اصناف این سازمان گفت: با تربیت نیروهای آموزش دیده حرفه ای و ارائه تسهیلات به آنان باید با کاهش بخشی از واردات کالا در هر سال به سمت تولید گام برداریم.
 
 وی با اعلام اینکه تولید موجب ایجاد درآمد پایدار کشور می شود، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد قشم در راستای استراتژی دولت تدبیر و امید در حوزه تولید و صادرات، با ایجاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش 60 شغل با هدف تولید را در دستور کار خود قرار داده است.
 
 به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بازاریان قشم در شرایط کنونی با ارائه محصولات برند، نقش مهمی در افزایش سفرها به این جزیره خواهند داشت و مدیریت اصناف هم باید با برنامه ریزی مناسب، شرایط مطلوبی را برای فعالیت این قشر فراهم کند.
 
 وی ادامه داد: صنوف مختلف در کل جزیره قشم باید با تقسیم منطقی به سمت و سوی حرفه ای شدن هدایت شوند تا در طول سال شاهد رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.
 
 مومنی به عقبه فعالیت های تولیدی مردم قشم در حوزه های کشاورزی، شیلات و بازرگانی اشاره کرد و افزود: با تولید آب ارزان و استفاده از فناوری روز جهان در زمینه احیای کشاورزی، استفاده از سهم 84 هزار تنی تولید ماهی در قفس قشم در برنامه ششم توسعه و همچنین صنعتی کردن حوزه بازرگانی باید تحولی اساسی در این منطقه ایجاد کنیم.
 
وی با تقدیر از تلاش تاثیرگذار مدیر سابق بازرگانی و امور اصناف قشم، برای مدیر جدید این مدیریت آرزوی توفیق کرد.
 
 در این مراسم، با اهدای هدیه از سوی جامعه بازرگانان و تجار و سخنرانی تنی چند از فعالین اقتصادی از زحمات هرمز امیری به عنوان نخستین مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم که از سال 1389 تاکنون در این سمت با ایجاد 46 صنف موجب تقویت حوزه کسب و پیشه در این جزیره شده است، تقدیر و همچنین برای حسین اشرفی مدیر پیشین سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در سمت جدید آرزوی توفیق شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار