طی 9ماه گذشته صورت گرفت؛
تابناک هرمزگان// مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از جابه جایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان جاده ای طی 9ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 07 February 2023

 

به گزارش تابناک از هرمزگان// مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان با انتشار عملکرد آذرماه سال جاری در خصوص میزان جابجایی مسافر با ناوگان عمومی در استان گفت: در 9 ماهه امسال با افزایش 17.5 درصدی ورود مسافر به هرمزگان این تعداد به 1044475 رسید که سال گذشته این رقم 888603 بوده است.

عباس شرفی ورود در خصوص مجموع سفرهای درون استانی و بروناستانی که در 9 ماهه امسال انجامشده افزود: این عدد برای سال جاری 125855سفر بوده که 10.6 درصد نسبت به سال گذشته کمتر است.

مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان اقدامات اداره مسافر راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: در این مدت 9 ماهه، بررسی مدارک پروندههای شرکتهای حملونقل در خصوص تمدید پروانه فعالیت به مستمر انجامشده است و بازدید و نظارت میدانی از شرکتهای مسافربری در پایانههای مسافربری و محلهای اختصاصی شرکتهای حملونقل صورت گرفته است.

وی تأکید کرد که مردم و شهروندان گرامی میتوانند شکایات خود از دفتر حملونقل مسافر را از طریق سامانه 141 ارسال نمایند.

گفتنی است که استان هرمزگان دارای 2 پایانه عمومی مسافربری واقع در شهرستانهای بندرعباس و بندرلنگه هست و پایانه عمومی مسافربری خلیجفارس بندرعباس در مرکز استان بهعنوان بزرگترین پایانه مسافربری استان شناختهشده که تعداد 20 شرکت حملونقلی مشغول فعالیت هستند و روزانه تعداد 100 دستگاه ناوگان از این پایانه اقدام به سفر مینمایند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار