تابناک هرمزگان// مشاور بانوان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : یکی از برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س ) کمک به رهایی یک بانوی در بند نسوان بود.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ 13 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// دکتر فاطمه نوروزیان افزود : مادر بندرعباسی زندانی در بند جرائم مالی که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی راهی زندان شده و حدود یکسال در بند بود با کمک دستان پر مهر خیرین به مناسبت عید میلاد فاطمه زهرا (س) تا میلاد امام علی (ع) به آغوش خانواده خود بازگشت.

مشاور رئیس دانشگاه ضمن تشکر از همدلی و همکاری اعضاء ستاد بزرگداشت هفته زن دانشگاه تصریح کرد : این اقدام خدا پسندانه با همکاری کارکنان خیر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، همکاران بسیج جامعه پزشکی و نظام پزشکی استان صورت گرفت که پس از هماهنگی با ستاد دیه استان و واریز وجوه جمع آوری شده به حساب این ستاد و هماهنگی های لازم با اداره کل زندان مرکزی بندرعباس این مادر در بند طی مراسمی با اهدای یک جلد کلام الله مجید و دسته گل از زندان آزاد شد.

دکتر نوروزیان مشاور بانوان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پاسدار موسی رنجبری رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، محمود جعفرنژاد روابط عمومی ستاد دیه استان، زلیخا خادمی کارمند گزینش دانشگاه و نماینده خیرین و همچنین مسئولین زندان بندرعباس در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار