مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس:
تابناگ هرمزگان// مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: ساختمان بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی بندرعباس ۳۵ درصد پیشرفت کار دارد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 16 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// علیرضا جعفرپور در بازدید از این بیمارستان، افزود: تاکنون برای ساخت این بیمارستان حدود ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت‌های کاری جدید ۳۰۰ میلیارد تومان با شرکت اردیبهشت قرارداد بسته شده است و تجهیزات لازم نیز به مبلغ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان توسط نفت ستاره خلیج فارس خریداری می‌شود، تصریح کرد: برای بهره برداری این بیمارستان حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خاطرنشان کرد: قرارداد راه اندازی بیمارستان ۳۰ ماهه است، اما تلاش می‌کنیم تا ۲۴ ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی در پایان عنوان کرد: اسکلت بتونی بیمارستان تمام شده است و در تاسیسات، بناها، بالابر، برق اضطراری، ژنراتورها، مجموعه کارهای مکانیکی و تهویه کارها در حال انجام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه با راه اندازی این بیمارستان ۷۰ درصد به خدمات رسانی بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس افزوده می‌شود، اضافه کرد: این بیمارستان با زیربنای ۲۶ هزار متر مربع در هفت طبقه درحال ساخت است.

غلامعلی جاودان درپایان خاطرنشان کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های جراحی، قلب، و عمومی است و کمبودهای درمانی هرمزگان را جبران می‌کند.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار