مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان :
تابناک هرمزگان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در جلسه با معاونین، مدیران ستادی و مدیران امور شهرستان ها بر وصول مطالبات آبفا در راستای تسهیل خدمات رسانی تاکید کرد .
کد خبر: ۱۰۹۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ 23 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// عبدالحمید حمزه پور در این جلسه با اشاره با فرا رسیدن عید نوروز و لزوم خدمات رسانی مناسب به مردم افزود: مدیران امور در شهرستان ها می بایست برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر حضور و نظارت مستمر مدیران امور در این ایام تصریح کرد: ایام تعطیلات پایان سال و نوروز به دلیل مسافرپذیری هرمزگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو مدیران امور بایستی در این ایام حضور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه به اهمیت وصول مطالبات در خدمات رسانی مطلوب اشاره کرد و گفت: با توجه به پایان سال ضرورت دارد تلاش بیشتری برای وصول مطالبات صورت گیرد تا خللی در خدمات رسانی پیش نیاید.
حمزه پور همچنین بر ساماندهی انشعابات غیر مجاز تاکید کرد و افزود: مدیران شهرستان ها باید ضمن شناسایی انشعابات غیر مجاز اقدامات قانونی برای ساماندهی آن انجام دهند.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای واگذاری انشعاب به متقاضیان فاقد سند، باید برنامه ریزی لازم و واگذاری انشعاب پس از تعهد محضری صورت گیرد.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین با اشاره به انجام تهاتر با شهرداری ها گفت: این اقدام نتایج خوبی در وصول مطالبات طرفین داشته که لازم است برای ساماندهی انشعابات فضای سبز شهرداری ها، كنتور گذاری و مصرف واقعی مشخص شود .

انتهای پیام//

برچسب ها: آبفا ، حمزه پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار