شهردار آبادان: لنج های شکسته و مخروبه جمع آوری می شوند
کد خبر: ۱۰۹۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 11 January 2023

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ ياسين كاوه پور از جمع آوری لنج های شکسته و مخروبه و اجرای عملیات لایروبی رودخانه بین المللی اروند رود با همکاری اداره بنادر و دریانوردی آبادان خبر داد و گفت: طی توافقات صورت گرفته با اداره بنادر و دریانوردی آبادان مقرر شد عملیات لایروبی این رودخانه به زودی اجرایی شود تا از این وضعیت خارج و تا عید نوروز آماده پذیرایی از میهمان نوروزی، مردم و گردشگران شويم تا بتوانيم از ظرفیت بکر گردشگری این منطقه نهايت استفاده را كنيم.

شهردار آبادان بر ضرورت استفاده از ظرفیت تمامی ادارات، دستگاه ها، نهادها، ارگان ها و شرکت های صنعتی مستقر در آبادان برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان تاکید کرد و ابراز داشت: هدف همه ما خدمت به مردم است و لذا باید در کنار یکدیگر بتوانيم بهترين و بيشترين خدمات را به شهروندان اين منطقه ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: به دنبال تعامل با سایر دستگاه های سطح شهر آبادان هستیم و در این راستا در خصوص ساحل سازی اروند مکاتباتی را با معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند انجام داده ایم تا نقشه ها و طرح ها را برای ما ارسال کنند.

کاوه پور با بیان اینکه به دنبال خدمت به مردم هستیم، افزود: امید می رود با همکاری و تعامل سایر دستگاه ها بتوانیم در حوزه های مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، گردشگری و ... خدمات بهینه ای را به مردم شریف این منطقه ارائه دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر این تعاملات و هم افزایی صورت بگیرد قطعا می توانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم، اینکه هر دستگاهی بخواهد به صورت جزیره ای اقدام کند عملا هدر رفت بیت المال صورت خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار