کد خبر: ۱۰۹۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶ 11 December 2022

عملیات روكش آسفالت و بهسازی معابر اصلی چهل متری ذوالفقاری آبادان با حضور نمایندگان مجلس، اعضاي شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره بنادر و دريانوردي و سایر مسئولین شهرستان با اعتباري بالغ بر ٢٢٥ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در خصوص عملیات روكش آسفالت و بهسازی معابر اصلی چهل متری ذوالفقاری آبادان گفت: این پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری آبادان و اداره بنادر و دریانوردی اجرایی می شود.

وی افزود: این پروژه با اعتباري بالغ بر ٢٢٥ میلیارد ریال كه سهم اداره بنادر و دريانوردي ١٧٥ ميليارد و سهم شهرداري ٥٠ ميليارد كه به صورت قير مي باشد در حال انجام است و طي مدت سه ماه اجرايي خواهد شد.

شهردار آبادان اظهار داشت: با توجه به تردد خودروهای سنگین بنادر و دریانوردی از این مسیر زیرساخت ها در آن کاملا از بین رفته و طبق تفاهم نامه ای که بین شهرداری و اداره بنادر و دریانوردی منعقد گرديد بهسازی معابر ایستگاه پنج تا ایستگاه ۱۲ آسفالت خواهد شد.

کاوه پور با بيان اينكه به زودي معابر سلیچ نيز آسفالت مي شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر روکش آسفالت معابر امیرآباد، ذولفقاری، فیه، کوی طیب، بهار و سده در حال انجام است.

برچسب ها: بهسازی معابر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار