رئیس سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه:
رئیس سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه از پیشرفت ۴٠ درصدی بازارچه دولت آباد خبر داد و گفت: پیگیر حل مسائل حقوقی این بازارچه هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 26 February 2023
امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص پیگیری موضوع احداث بازارچه دولت آباد اظهار کرد: احداث بازارچه درگیر مباحث حقوقی است، قراردادی بین شهرداری و سرمایه گذار منعقد شده که سرمایه گذار به تعهدات عمل نکرده، به این ترتیب پرونده حقوقی شده و کار نیمه کاره مانده است، اما بعد از پیگیری های به عمل آمده است. 
 
وی افزود: سپس اداره کل دادگستری ورود کرده و شهرداری هم قصد همکاری داشت، خوشبختانه تا حدودی برای انشعابات این بازارچه اقدام شده و مالک تعهداتی در این زمینه ارائه کرد تا انجام انشعابات و سایر موارد بخشی توسط شهرداری و بخشی هم توسط مالک انجام شود. 
 
رئیس سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: بحث این بازارچه در حال حاضر حقوقی و پرونده مالی است، ظاهرا قرار بر به نتیجه رسیدن آن است. 
 
وی با اشاره به شرکت در جلسات دادگستری، خاطر نشان ساخت: برای حل این قضیه تا حدودی 
در جلسات دادگستری شرکت داشتیم، علاوه بر ما شهرداری منطقه ٢، معاونت خدمات شهری و .. هم حاضر بودند، سعی کردیم تا حدودی این روند را تسهیل کنیم تا قضیه حل شود اما به دلیل وجود اختلافات این روند کند است. 
 
وی به جمع آوری دستفروشان دولت آباد هم اشاره ای داشت و گفت: قرار بود دستفروشان در این بازار حاضر شوند که این طرح هم شکست خورد، اقلیتی بودند که حاضر به جا به جایی نشدند. 
 
وی گفت: قرار شده این طرح را به مزایده بگذاریم در حال حاضر هم صنف خاصی حاضر نیست و هر فردی می تواند در این پاساژ یا متجمع تجاری فعالیت کند. 
 
حیدریان گفت: خوشبختانه این طرح نسبت به سال گذشته حدود ٣٠ الی ۴٠ درصد پیشرفت داشته و خدمات زیربنایی آن شامل آب، برق و گاز در دست اجرا است تا این سه متصل شود قطعا رونق می گیرد. 
 
به گفته وی فرمانداری هم علاوه بر دادگستری پیگیر این قضیه بوده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار