استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان- استاندار هرمزگان با بیان اینکه مبنای تصمیم‌ها و مصوبات، گره گشایی از کار مردم است، گفت: مردم در سامانه شفافیت، میزان پیشرفت پروژه‌ها را رصد کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷ 08 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//   مهدی دوستی در چهارمین جلسه شورای اداری هرمزگان با محوریت بررسی مصوبات سفر به بخش‌های مختلف این استان، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف به پیگیری و اجرای مصوبات سفر به بخش‌های مختلف استان هستند.

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر اینکه مصوبات هر شهرستان با توجه به نیازهای اساسی آن منطقه بوده است، گفت: مصوبات سفر به بخش‌های استان باید با جدیت از سوی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پیگیری و به مرحله اجرا برسد.

وی همچنین بر اینکه درصد قابل توجهی از مصوبات سفرها به نتیجه رسیده و اجرایی شده تاکیدکرد و ادامه داد: برای دسترسی آسان مردم به میزان انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای مصوبات، سامانه شفافیت ایجاد شده که در این سامانه میزان پیشرفت هر پروژه و مصوبه از سوی مردم قابل مشاهده است.

دوستی با تاکید بر اینکه با توجه به رصد کامل مصوبات و گزارش‌ها مستمر جمع‌آوری شده‌، دستگاه‌های اجرایی دارای عملکرد ضعیف در اجرای مصوبات مشخص می‌شوند، گفت: هر دستگاهی که عملکرد مناسبی نداشته باشد و مصوبات سفر را پیگیری و اجرایی نکند، مدیر آن مجموعه باید پاسخگوی علل این ضعف باشد.

وی ادامه داد: مبنای این مصوبات، گره گشایی از کار مردم و رونق اقتصاد، اشتغال و توسعه متوازن استان است؛ بنابراین مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران موظف هستند تا اجرای کامل مصوبات پای کار باشند و اقدامات لازم را برای به ثمر رسیدن این مصوبات انجام دهند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: برخی از مصوبات نیز مطابق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است و امیدواریم در سال جدید بتوان با تکمیل این پروژه‌ها بخشی از مشکلات بخش‌های مختلف استان را رفع و این پروژه‌ها به مردم تحویل شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار