شهردار قشم: 
تابناک/شهردار قشم گفت:۱۸ میلیارد ریال خدمات در بافت قدیم به گردشگران نوروزی ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 26 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان؛شهردار قشم گفت: ۱۸ میلیارد ریال خدمات از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تا پنجمین روز بهار به گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به بزرگ ترین جزیره خلیج فارس در بافت قدیم سرزمین آب و آفتاب ارائه شده است.
میرداد میردادی افزود: در حوزه خدمات شهری بلوار خلیج فارس شهر قشم به طول تقریبی یک کیلومتر در ۲ فاز به ارزش حدود پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال نورپردازی شده است.
وی ادامه داد: همچنین سه اِلمان (نماد شهری) نوروزی متناسب با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان در ضلع شمالی بلوار خلیج فارس شهر قشم به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نصب شده که مورد استقبال مهمانان نوروزی قرار گرفته است.
شهردار قشم تصریح کرد: طرح دیوار نگاره حاشیه میدان امام خمینی (ره) شهر قشم به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا و تابلوهای نامگذاری ۵۰ معبر محله‌ ای با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال نصب شده است.
میردادی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای استفاده گردشگران نوروزی در سطح شهر قشم مرمت و تعمیر شد.
وی گفت: در حوزه فرهنگی اجتماعی ۱۰ غرفه عرضه صنایع دستی، پوشاک و اغذیه محلی ویژه بانوان سرپرست خانوار با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در بافت قدیم شهر قشم راه اندازی شده است.
شهردار قشم عنوان کرد: پلیس ساختمان نیز با پایش مستمر بافت از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر قشم جلوگیری می کند که بازدیدها تا کنون منجر به صدور ۲ فقره اخطاریه شده است.
میردادی ادامه داد: در بخش نظارت بر اصناف و پیشه وران نیز به منظور حراست از سلامت قشموندان و رعایت قوانین در پی بازدیدهای صورت گرفته ۲۳ مورد اخطاریه برای ۱۲ سوپر مارکت، ۲ گوشت و مرغ فروشی، یک نانوایی و هشت میوه فروشی صادر شده است.
وی اضافه کرد: پایانه مسافربری غدیر شهرداری قشم به منظور رفاه مسافران و ارتقای سطح خدمات حمل و نقل عمومی در نوروز ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار