شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای، مردم را به شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 13 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این بیانیه از اقشار مختلف مردم مومن و روزه‌دار دعوت کرده تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده و در صفوفی متحد و یکپارچه در ماه مبارک رمضان، رسالت دینی و شرعی خود را انجام دهند و با لبیک به ندای امام عظیم‌الشان، با آرمان‌های مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند.
در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیست است.
این بیانیه می افزاید: روز جهانی قدس، فریاد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف است که به ابتکار امام راحل و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به نماد بزرگ اعلام انزجار و خشم جهان اسلام و مسلمین از نظام ظالمانه کفر و استکبار جهانی تبدیل شده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس امسال، در حالی از راه می‌رسد که وجدان‌های آگاه و دیدگان هوشیار، شاهد جنایت اخیر رژیم جلاد و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت قبله‌گاه اول مسلمین جهان و لشکرکشی علیه فریضه اعتکاف و حمله به معتکفین و نمازگزاران روزه‌دار در ماه مبارک رمضان است، که بی‌تردید مردم انقلابی استان مرکزی همگام با ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادیخواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخ کوبنده‌ای به جنایات صهیونیست‌ها می‌دهند.
در بیانیه شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی آمده است: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود که در شهر اراک، راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه (۲۵ فروردین ماه جاری)، از محل میدان شهدا آغاز و طی مسیر خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار می‌شود و مراسم پایانی با قرائت قطعنامه و سخنرانی آیت الله «مجید تلخابی» عضو مجلس خبرگان رهبری انجام می‌شود.
در این بیانیه اعلام شده است: پیش از آغاز راهپیمایی نیز، تجمع کودکان و نوجوانان اراکی در حمایت از فلسطینیان با عنوان «القدس لنا» از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه در محل میدان شهدا با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و همخوانی گروه‌های سرود برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار