یک قطعه از آثار عکاسی کوچک ترین عضو خانه عکاسان جوان ، مورد پذیرش گروه داوری بیست و چهارمین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی German International Photocup 2023 در کشور آلمان قرار گرفت .
کد خبر: ۱۱۰۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 15 April 2023

به گزارش تابناک رضوی ، در این مسابقه سالانه که در چهار بخش رنگی ، تک رنگ ، طبیعت و سفری برگزار می شود زهرا عطاریانی به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران با یک عکس در بخش رنگی و با عنوان " خانواده " در این نمایشگاه حضوری بی سابقه و درخشان را رقم زد .

عکس های این نمایشگاه که علاوه بر شهر فیلدراشتات به طور هم زمان در چهار شهر بادن ، هسن ، نیدرزاخسن و نوردهایم برگزار می شود ، از میان 22 هزار و 577 عکس دریافتی از 2 هزار و 536 عکاس از 61 کشور جهان ، تعداد 98 عکس از 98 عکاس در بخش کودکان انتخاب شده است . شایان ذکر است که این موفقیت ، هفتمین حضور دانش آموز هنرمند 10 ساله ایرانی در مسابقه های بین المللی عکاسی می باشد .
برگزاری این رقابت بین المللی برای بیست و چهارمین سال متوالی ، توسط معتبرترین مراجع عکاسی جهان از جمله، فدراسیون عکاسی آلمان DVF ، موسسه عکاسی D.PIXX FOTO ، اتحادیه جهانی عکاسی GPU با نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام می گردد .
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های برگزیده به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.germanphotocup.de مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار