مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از پایش سلامت ٧ هزار و ٣٢٢ نفر از خانواده شهدا در سال ١۴٠١ خبر داد و گفت: اجرای طرح امسال هم با قوت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 20 April 2023

 رحمت الله جلیلیان

خسرو شهیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح پایش سلامت ویژه خانواده شهدا از سال ۱۳۸۴ آغاز شده و همچنان ادامه دارد، از سال ۹۳ تا کنون ۱هزار و ۲۴۴ مورد پایش انجام شده و در سال ۱۴۰۱ ،۷هزار و ۳۲۲ نفر از خانواده شهدا پایش سلامت شدند.

وی افزود: مشمولین این طرح والدین شهدا، جانبازان و همسران شهدایی هستند که مشکلات جسمانی دارند، ما این طرح را به دو روش انجام می دهیم یکی ویزیت در منزل که در سال ۱۴۰۱، ۷ هزار و ۳۲۲ مورد صورت گرفته و دیگری ویزیت در مطب که ۴۶ هزار و ۲۷۳ مورد انجام شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که دارای کهولت سن و ناتوانی جسمی هستند با پزشکان پایش تماس می گیرند که برای درمان در منزلشان حضور پیدا کنند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در سال ۱۴۰۲ هم از پزشکان متعهد با توانایی بیشتر و از ظرفیت های مختلف درمانی بهره می گیریم تا در اجرای طرح تکریم خانواده شهدا و ایثارگر در سال جاری نسبت به سال گذشته با قدرت بیشتری فعالیت کنیم، تا کنون هم در حد توان و خدماتی که دولت در اختیار بنیاد گذاشته کارها را پیش بردیم، سال ۱۴۰۱ با ۳۲ پزشک مربوطه انعقاد قرار داد داشتیم، برنامه ریزی ها برای اجرای این طرح با توجه به شرایط قابل تغییر است.


شهیدی تاکید کرد: به خانواده های شهدا در روستاهانیز اطلاع رسانی کردیم که اگر توان حضور در مطب را نداشته باشند با امکانات خود پزشک را به منزل این افراد اعزام کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار