رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره‌) استان کرمانشاه:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۴ هزار و ۵١۴ اشتغال طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سال جاری هم با قوت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 25 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ارائه تسهیلات اشتغالزایی ستاد اظهار کرد:بر اساس برنامه ریزی ها در سال ١۴٠٢ ظرفیت ها را افزایش داده و حمایت از زنجیره های ارزش را بیش از سال گذشته محقق می کنیم. 
 
وی افزود: در سال ١۴٠١ با همکاری ٧ بانک پارسیان، سپه، قرض الحسنه مهر ایران، ملت، ملی، صادرات و تجارت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را آغاز کردیم و در این راستا ٧۵٠ میلیارد تومان از محل جزء ٢ بند الف تبصره ١۶ تخصیص داده شد.
 
رییس ستاد اجرایی فران امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: از این میزان، ۴ هزار و ٨٩٢ طرح برابر با مبلغ ۶ میلیارد و ٢٢٩ میلیون ریال به بانک ها معرفی شد. 
 
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به ٣ هزار و ٢۴١ طرح تا کنون، خاطرنشان ساخت: برای باقیمانده طرح ها منتظر پرداخت و تامین اعتبار توسط بانک ها هستیم. 
 
وی به عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات هم اشاره کرد و گفت: بانک های پارسیان ١٣۴ درصد، سپه ۵٩ درصد، قرض الحسنه مهر ایران ۵٧ درصد، ملت ۴٣ درصد، ملی ٣٣ درصد، صادرات ۵ درصد و تجارت ۶ درصد از سهمیه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را محقق کردند. 
 
به گفته کلهری مجموع ٣۶ درصد مبلغ تخصیص داده شده در کل استان تا کنون پرداخت شده و ۴ هزار و ۵١۴ نفر اشتغال ثبت شده است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار