معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پلمب ۴٠ مورد مطب و کلینیک دندانپزشکی در کرمانشاه طی ۶ ماه گذشته خبر داد و گفت: افراد می توانند شکایات خود را نسبت به این خدمات به صورت حضوری و یا تماس با سامانه ١٩٠ اعلام نمایند.
کد خبر: ۱۱۰۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 26 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
پرویز صوفیوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص روند نظارت بر خدمات دندانپزشکی اظهار کرد:نطارت بر مراکز درمانی به طور مداوم انجام می شود، طی ۶ ماه گذشته ۴٠ مورد پلمب کلینیک و مطب دندانپزشکی داشتیم که تخلفاتی از قبیل عدم مجوز فعالیت، خدمات غیر اصولی و .. بوده است. 
 
وی در خصوص افزایش تعرفه خدمات دندانپزشکی افزود: تعرفه  کلیه خدماتِ بیمارستان ها، خدماتِ پزشکی و دندانپزشکی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ٢٠ تا ٢۵ درصد افزایش داشته و بسته به نوع خدمات در برخی بخش ها بیشتر و در بخش های دیگر میزان کمتری اعمال شده است. 
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص نحوه رسیدگی به شکایات مردم در راستای خدمات دندانپزشکی تصریح کرد: معاونت درمان آماده دریافت شکایات افراد در کلیه بخش های درمانی ار جمله خدمات دندانپزشکی است، همچنین سامانه ١٩٠ به صورت غیر حضوری با کسی اطلاعات فرد، قطعا پیگیر شکایات خواهد بود. 
 
صوفیوند تاکید کرد: دریافت تعرفه پیش از نرخ اعلام شده، خلاف قانون است و با متخلفین برخورد می شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار