امام جمعه لامرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لامرد بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در نوروز نشان دهنده توجه ویژه ایشان به موضوع فرهنگ است از این رو باید کار ویژه ای در موضوع فرهنگ صورت بگیرد تا بیانات مقام معظم رهبری در این بخش محقق شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 29 April 2023

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لامرد بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در نوروز نشان دهنده توجه ویژه ایشان به موضوع فرهنگ است از این رو باید کار ویژه ای در موضوع فرهنگ صورت بگیرد تا بیانات مقام معظم رهبری در این بخش محقق شود.

وی گفت: برای تغییر فرهنگ کار می‌بایست زمینه فرهنگ سازی در جامعه فراهم شود از این رو باید تمامی آحاد جامعه بیشترین تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات به کار ببندند.

امام جمعه لامرد به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: در جامعه اسلامی نگاه به علم، تعلیم و تربیت یک نگاه ممتاز بوده و این نگاه قبل از انقلاب کمتر وجود داشت.

وی افزود: باید راه نجاتی برای اقتصاد کشور پیدا کنیم و آن هم این است که مبانی که در کتب اقتصادی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس می‌شود و با علوم انسانی و اسلامی جامعه ما سازگاری ندارد باید بازنگری شود و این مهم دغدغه همیشگی رهبری است که بارها تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار