معاون وظیفه عمومی انتظامی استان فرایند اعزام به خدمت سربازی تشریح کرد و گفت: برابر قانون وظيفه عمومي هر فرد ذکور ايراني در ماهي که به سن 18سال تمام مي رسد مشمول مقررات خدمت وظيفه عمومي است و بايد وضعيت خدمتي خود را مشخص کند.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 29 April 2023
به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ "مسعود همتي" اظهار داشت:  يکي از مواردي که معمولا مورد سوال عزيزان و خانواده ها مي باشد نوع درخواست اعزام به خدمت مي باشد که فرآيند درخواست برگ اعزام در شش گام صورت مي پذيرد.
 
وی ادامه داد: گام اول مراجعه به دفاتر خدمات الکترونيک (پليس +10 ) و دريافت شناسه دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي و گام دوم ثبت اوليه درخواست اعزام به خدمت با مراجعه به دفاتر پليس +10 است.
 
سرهنگ همتی با بیان اینکه گام سوم ارجاع به پزشک برای معاينه اوليه توسط کاربر دفاتر پليس +10 و تکميل برگ معاينه و تاييد صحت و سلامتي جسمي و روحي توسط پزشک است، افزود: در گام چهارم تزريق واکسن هاي مننژيت و دوگانه با مراجعه به مراکز بهداشتي درماني که توسط وزارت بهداشت تعيين شده اند ، انجام می گیرد. 
 
این مقام انتظامی گام پنجم را مربوط به تکميل برگه اطلاعات فردي يا همان برگ شماره يک دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي و ثبت درخواست اعزام به خدمت از طريق دفاتر پليس + 10 دانست و گفت: در گام ششم و چند روز قبل از تاريخ اعزام ، نام مرکز آموزش نيروهاي مسلح که از سوي سازمان وظيفه عمومي تعيين شده از طريق پيامک اطلاع رساني مي شود و مشمول مي تواند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونيک (پليس +10) نسبت به دريافت برگ اعلام محل مراجعه به مراکز آموزش نيروهاي مسلح اقدام نمايند.
 
وی تصريح کرد: مشمولان و خانواده هاي آنان مي توانند از طريق راه هاي ارتباطي سامانه پيامک به شماره : 110206010 و سامانه تلفن گوياي : 096480 و نشاني کانال سازمان به آدرس www.vazife.ir و کانال سروش سازمان به آدرس vazife_ir@ ارتباط برقرار کرده و راهنمايي هاي لازم را کسب نمايند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار