شهردار منطقه هشت کرمانشاه:
شهردار منطقه هشت کرمانشاه، با بیان اینکه محله آقاجان رنگ و بوی محله گرفته است، از تخریب خانه های مخروبه این محله خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ 01 May 2023
  رحمت الله جلیلیان
به گزارش تابناک کرمانشاه شهرداری منطقه هشت کلانشهر کرمانشاه، مهندس مهدی معنوی اظهار کرد: پیرو بازدید دکتر صحرایی استاندار محترم و تشکیل جلسه بررسی مشکلات محله آقاجان و همچنین تاکیدات دکتر نوروزی شهردار محترم، اقدامات خوبی در محله آقاجان اجرا و درحال اجراست.
 
وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی این محله افزود: نیروهای خدماتی بصورت روزانه نسبت به نظافت این محله اقدام می کنند و مشکلات زیست محیطی مرتفع شده است.
 
شهردار منطقه هشت کرمانشاه با اشاره به رنگ آمیزی این محله تصریح کرد: امروز شاهد تغییرات چشم گیری در این محله هستیم که نشان از جدیت مجموعه مدیریت شهری و توجه به نقاط کم برخوردار است.
 
معنوی با اشاره به خانه های مخروبه این محله بیان کرد: این املاک مخروبه به محل تجمع معتادان و باعث نارضایتی شهروندان شده است که تمامی آنان شناسایی و درحال اخذ مجوز قضایی برای تخریب آنان هستیم.
 
وی در پایان گفت: تغییرات این محله باعث شده که خود ساکنین نیز پای کار باشند و نسبت به زیباسازی ملک و محیط پیرامون خود اقدام کنند که قابل تقدیر است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار