تابناک هرمزگان- معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ارسال آثار به فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سواد آموزی در زیست بوم جدید (رسا) که از اسفندماه پارسال َبا هدف یافتن راه های جدید آموزش بزرگسالان در این استان آغاز شده تا تیرماه ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 06 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//احمد جعفری اظهار کرد: ایده ها و راهکارها در زمینه مقالات، پژوهش ها، طرح های اجرایی و همچنین محصولات و تولیدات در زمینه سکوها، نرم افزارها، بازی های آموزشی از محورهای این فراخوان است.
وی بیان کرد: این رویداد یکی از ابتکارات و طرح های نوین سازمان نهضت سوادآموزی در راستای عمل به فرمان امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب و همجنین دولت سیزدهم جهت مردمی سازی دولت است که با استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها، متفکران و اندیشمندان حوزه آموزش و پرورش و انجمن های مردم نهاد به حوزه آموزش بزرگسالان باتوجه به زیست بوم های محلی می پردازد.
معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: فراخوان رسا با هدف یافتن راه های جدید آموزش بزرگسالان باتوجه به تفاوت های اقیلمی و زیست بوم مربوط به هر منطقه جغرافیایی و قومی داده شده است که می طلبد صاحب نظران در این طرح ما را یاری کنند.
جعفری یادآورشد: این طرح در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، فناوری‌های جدید، ایده‌ها، خلاقیت‌ها، خرد جمعی و ارائه راهکارهای نوین عملیاتی و کاربردی برای شناسایی، جذب، ثبت‌نام و آموزش بیسوادان باقی مانده برگزار می‌شود. که علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در این رویداد می توانند به تارنمای www.rasa.lmo.gov.ir مراجعه کنند.
این مسوول یادآور شد: ایده‌ها و نظرات دریافتی پس از بررسی های تخصصی به روش و راهکار تبدیل خواهد شد و به محصولات و ایده های برگزیده نیز پس از انتخاب و برگزاری رویداد، حمایت می شوند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار