وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی دلیجان، نبود نیروی انسانی و کارگر است که باید حمایت شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 12 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید صولت مرتضوی روز جمعه در جریان سفر به شهرستان دلیجان در آیین آغاز عملیات اجرایی مرحله سوم طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، افزود: ۲ شهرستان دلیجان و محلات برای توسعه این شهرستان‌ها و توسعه واحدهای تولیدی، سه هزار نفر نیروی کار نیاز دارد که در یک نگاه آمایشی از سایر مناطق، باید مشکل نیروی کار این شهرستان‌ها تامین شود.
وی یادآورشد: ایجاد مسکن کارگری با محوریت تعاونی‌ها در دستور کار ویژه قرار گیرد و مسئولان امر به این مهم توجه ویژه کنند.
وی افزود: مردم ولایت‌مدار در برهه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران همواره اثرگذار بودند و به همین سبب مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.
مرتضوی تاکید کرد: دولت سیزدهم چند طرح بزرگ در دستور کار دارد که ۲ طرح بزرگ در حوزه اجتماعی و کمک به آحاد مختلف مردم است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ایجاد طرح یک میلیون فرصت شغلی و طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال از جمله رویکردهای مهم دولت سیزدهم است که با جدیت پیگیری می‌شود.
مرتضوی اظهارداشت: بخش قابل توجهی از جامعه هدف در اجرای طرح‌های دولت، کارگری است و مسکن باید به شکل تعاونی پیش برود، ضمن آنکه معاونت تعاون این وزارتخانه متولی ساماندهی و صدور مجوز تعاونی‌ها است.
وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دلیجان، گفت: بخشی از این طرح با پیشرفت خوبی همراه است و تکمیل اینگونه طرح‌ها از جمله برنامه‌های سیاست‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار