تابناک هرمزگان - پیکر سرگرد "محمد رضا اسدالهی" فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندرلنگه که روز گذشته تعقیب و گریز با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید در بندرلنگه تشییع شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 12 May 2023
 

به گزارش تابناک هرمزگان//خبر شهادت این شهید والامقام روز گذشته توسط فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام شد.

سردار غلامرضا جعفری در این خصوص اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان از جابجایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه سواری در حوزه بخش شیبکوه مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران با تشکیل اکیپی به سرپرستی فرمانده انتظامی پاسگاه چارک نسبت به پایش محورهای مواصلاتی و کنترل حوزه استحفاظی اقدام کردند که در این راستا به یک دستگاه خودرو سواری که به وسیله خودرو دیگر اسکورت می شد مشکوک شدند و نسبت به توقف آن اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار کردند، توضیح داد: در این تعقیب و گریز خودروی اسکورت با ضربه زدن به خودروی ماموران منجر به واژگونی آن شد که بر اثر این حادثه سرگرد "محمدرضا اسدالهی" فرمانده پایگاه انتظامی چارک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار جعفری تصریح کرد: خودروی قاچاقچیان با تلاش ماموران متوقف و ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از آن ۱۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد ، اقدامات پلیسی برای دستگیری سایر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

  سرگرد "محمد رضا اسدالهی" سومین شهید نیروی انتظامی و مرزبانی هرمزگان در یک ماه گذشته است.

۱۸ اردیبهشت (سه روز قبل) رییس مبارزه با مواد مخدر مرزبانی و ‌۲۰ فروردین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان نیز در درگیری با سوداگران و قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار