کد خبر: ۱۱۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 12 October 2015
رشت- ایرنا- چهارمین نمایشگاه کیفیت و استاندارد با حضور استاندار و جمعی از مسئولان گیلان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در رشت گشایش یافت.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه ، 85 واحد تولیدی برتر دارای پروانه استاندارد استان در 92 غرفه و در مساحت بیش از دو هزار مترمربع محصولات خود را عرضه کرده اند.

محمدعلی یوسفی واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه را شامل واحدهای تولیدی، آزمایشگاه های همکار، شرکت بازرسی ، شرکت های آموزشی ذکر و اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف نشان دادن توانمندی های واحدهای صنعتی راه اندازی شده است.
وی ترغیب، شناسایی و معرفی واحدهای دارای استاندارد استان را از دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی و برگزاری همزمان دومین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی گیلان با نمایشگاه کیفیت و استاندارد همراه شده است.

وی یادآورشد : این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان همزمان با سومین روز از هفته استاندارد از امروز (بیستم) لغایت بیست و سوم مهرماه جاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های گیلان دایر است.
از هجدهم تا بیست و چهارم مهرماه هفته ملی استاندارد نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار