مهندس حسینی، همزمان با سالروز فتح خرمشهر خبرداد؛
تابناک هرمزگان- مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در فولاد کاوه جنوب کیش برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 29 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مهندس نظام آبادی، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس، دکتر کامرانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، مهندس سیدعباس حسینی مدیر عامل، مهندس شریفی رئیس هیت مدیره فولاد کاوه جنوب کیش و ماشالله شاهمرادی بازیگر و روایتگر دفاع مقدس در مسجد آل رسول این شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهندس سیدعباس حسینی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری هایی است که در مسیر آزادی خرمشهر اتفاق افتاد. وی ادامه داد: امنیت و آسایش امروز ما نتیجه زحمات مردانِ مردی هست که جان عزیز خودشان را در راه اعتلای ایران اسلامی و انقلاب فدا کردند و ما با تکرار خاطرات این ایثارگری ها و فداکاری ها گام های خود را مستحکم تر بر خواهیم داشت، زیراکه؛ امروز خرمشهر زمان ما، فتح قله تولید است، در سالی که از طرف مقام معظم رهبری مزین شده به نام «سال تولید»، ما به لطف خدا، مدد ائمه اطهار و با تلاش همکاران عزیزم در مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش، خرمشهر دیگری را در عرصه اقتصادی امسال فتح خواهیم کرد.

مهندس حسینی خطاب به میهمانان حاضر تصریح کرد: شما امروز در جمع کارکنان شرکتی حضور دارید در دوماهه نخست امسال در شرایط بسیار سخت آب و هوایی رکوردهای جدیدی خلق کردند؛ به عنوان نمونه در آهن سازی با رشد ۵/۸ درصدی، تولید به میزان ۲۰ هزار تن بیشتر از سال قبل بود و در تولید شمش فولادی با ۲۳ درصد رشد ۶۸ هزار تن افزایش تولید شمش نسبت به سال قبل در مجموعه بزرگ فولاد کاوه رقم خورده است.

مهندس حسینی افزود: عظمت این اعداد زمانی ملموس تر می شود که بدانید تولید ما بر حسب تن و نه کیلوگرم در سخت ترین شرایط تحریمی و گرمای طاقت فرسای کوره های ذوب به این میزان افزایش داشته است و این برکتی از جانب خداوند است که به تلاش های شبانه روزی همکاران بنده داده شده است. مهندس حسینی با اشاره به فرمایش بنیانگذار عظیم الشأن انقلاب افزود: امام فرمودند؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد و به واقع نیز همین گونه است و هر پیروزی، فتح و گشایشی از جانب خداست و هرچه بوده به خواست و اراده و نظر لطف پرودگار بوده است «وَما زادَهُم إِلّا إيمانًا وَتَسليمًا» وی با بیان روایتی از امام صادق (ع) تصریح کرد: پیامبر عظیم‌الشّأن اسلام که معلّم بشر از اوّلین و آخرین بود و ملائکه از حکمت او استفاده می‌کردند و دل مبارک او برترین جایگاه وحی الهی بود، به جوانان زمان خود که از جنگ برگشته بودند، فرمود: «مرحبا بقوم قضوا الجهاد الاصغر و بقی علیهم الجهاد الاکبر»؛ جهاد کوچکتر را گذراندید، حال نوبت جهاد بزرگتر است؛ جهاد با نفس. و ما نیز باید همه افعال را از جانب خدا بدانیم و امروز هر برکتی که به تلاش همکاران بنده داده شده، لطف خدا بوده و توجه ائمه اطهار(ع) که سبب خلق این رکوردها گردیده است. مهندس حسینی با ذکر آیه شریفه «يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي» ادامه داد: همانطور که بارها در جمع همکاران عرض کردم باید تمام پیروزی ها را ازجانب خدا دانست و دقیقاً به همین دلیل است که خداوند به کار ما برکت می دهد و امیدوارم به مصداق این آیه شریف خداوند نیز از ما راضی باشد و در حال رضایت به ملاقات پرودگار برویم.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش در پایان هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت برای روایت ایثار رزمندگان را از آن جهت دانست که این روایات می توانند گام ها و باورها به خداوند و نصرت الهی و عنایات ائمه اطهار را استوار نگاه دارد تا در سال «رشد تولید» برگ های زرین دیگری در مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش به جای گذاشته شود تا در خاطره ها ماندگار گردد.

در ادامه این مراسم دکتر کامرانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز ضمن تقدیر از کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش گفت: مایه مباهات و افتخار است که در سالی که مزین به نام رشد تولید است و مسایل اقتصادی۱۰سالی هست که از دغدغه های مقام معظم رهبری هست، فولاد کاوه جنوب کیش چنین رکوردهای عظیم و بزرگی در رشد تولید خود داشته است و بنده به نوبه خودم از تلاش های شما کارکنان عزیز در این شرایط سخت تقدیر و تشکر مینمایم.

وی در ادامه ضمن تبریک وهه کرامت و ولادت حضرت معصومه و امام رضا (ع) افزود: اکنون زمان جنگ اقتصادی است و این جبهه رزم است و تولید خط مقدم است و شما کارکنان و کارگران شرکت فولاد کاوه جنوب کیش رزمنده و مجاهد هستید و برای این نظام و انقلاب افتخار خلف می کنید.

کامرانی در ادامه با اشاره به مدت زمان اندک حضور مهندس حسینی در کسوت مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش اذعان داشت: بنده مهندس حسینی را یک مدیر با اخلاق میدانم که جز تلاش و دلسوزی چیزی از ایشان ندیده ام و شهادت می دهم که ایشان چگونه جنگیده و چگونه با جدیت پیگیر بوده اند تا بهترین ها را برای مجموعه عظیم فولاد کاوه جنوب کیش به ارمغان بیاورند.

در پایان این مراسم آقای ماشالله شاهمرادی رزمنده و بازیگر به زبان طنز به بیان خطرات مجاهدت ها و رشادت های سربازان سرافراز اسلام در طی دوران دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار