سیدعباس حسینی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش خبرداد؛
تابناک هرمزگان- هم‌زمان با اولین حضور خادمین حرم رضوی، پرچم مزین به نام مبارک حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 30 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// سیدعباس حسینی مدیرعامل شرکت گفت: امروز در  فولاد کاوه جنوب کیش، در کنار کار و تلاش فضای معنوی و عشق به آل الله حاکم است و به برکت حضور خادمین ثامن‌الائمه(ع) و پرچم متبرک امام هشتم رایحه ای  دل انگیز از عشق و دلدادگی به آقا امام رضا(ع) فضای sks را معطر کرده است. وی ادامه داد: همان‌طور که بارها در جمع دوستان و همکاران عرض کردم، هر وقت ما تلاش کنیم و این تلاش با نیت الهی و با توسل به ائمه اطهار(ع) باشد؛ قطعاً خداوند به کار ما برکت می‌دهد و موفقیت های کسب شده در ارتقاء تولید و رکورد های حاصل شده در فروردین و اردیبهشت حاصل این نگاه و تفکر است؛ «وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ». مهندس حسینی اضافه کرد: ان‌شاءالله لطف و عنایت خاصه امام رضا(ع) در تمامی عرصه‌های تولیدی و اقتصادی کشور و خاصه در  خانواده بزرگ و عزیز فولاد کاوه جنوب کیش جاری و ساری شود و به برکت آقا امام رضا(ع) در سال مهار تورم و رشد تولید، این شرکت با گذر از موانع تولید و محدودیت های انرژی موفق به تولید هدف گذاری شده جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری شود و بحق امام رئوف هر آنچه که از الطاف الهی، خداوند مقدر داشته بر ما ارزانی و ما را از محضر ائمه اطهار(ع) متنعم نماید .

خادمین حرم رضوی در ادامه این آیین ضمن تبرک پرچم مزین به نام بابرکت حضرت رضا(ع) با حضور پرشور کارکنان، مدیران و دلدادگان ثامن‌الحجج(ع) در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، این پرچم را در میدان مرکزی شرکت به اهتزاز در آورند. در ادامه این مراسم خادمین حرم رضوی پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) را به واحدهای فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای تبرک منتقل کردند تا کارکنان این واحدها نیز فرصت توسل و تجدید بیعت با حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به دست آورند و مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش را متبرک به وجود ابالحسن(ع) نمایند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار