رییس بنیاد نخبگان یزد:
رییس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ نخبه در استان فعالیت دارند و این استعدادهای برتر، بازوی اجرایی مدیران هستند.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 11 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حیدر مفتاحی زاده در نشست جمعی از نخبگان با رییس و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که با موضوع بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای حل مسائل استان و در محل سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد، افزود: با فرمانداران شهرستانها مکاتبه داشتیم و مقرر شد ۱۲ مشاور نخبگان شهرستان منصوب شوند تا اگر نخبه ای امکان مراجعه به مرکز استان را ندارد ، راهنمایی و مشاوره داده شود.

وی ادامه داد: مجمع خیرین نخبه پرور نیز برای استفاده از فرصت مردمی برای حمایت از دانش آموزان نخبه و مستعد تشکیل خواهد شد تا از توان خیرین عزیز در این راستا استفاده شود.

رییس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: در مورد مسکن نخبگان نیز با حمایت و دستور استاندار یزد ، سایت مخصوص این واحدها مشخص شده و در هفته های آینده فراخوان ثبت نام اعلام خواهد شد .

مفتاحی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تمام تلاش ما در بنیاد نخبگان ، زمانی مفید است گه در زندگی روزمره مردم و برای راحت تر زندگی کردن آنها اثر گزار باشد و بنیاد نخبگان موتور محرکه استان است و هر چه قوی تر عمل کنیم ، دیگر بخش های اجرایی استان نیز موفق تر خواهند بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر بنیاد نخبگان به محلی برای معرفی و جذب نخبگان تبدیل شده و صنایع در اولین محل به این مرکز برای جذب نیرو مراجعه دارند.

رییس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: ما نخبگی را فقط ویژه دانشگاهها نمی دانیم و پیشنهاد دادیم در صنایع و همچنین واحدهای تولیدی نیز نخبگان شناسایی و معرفی شوند و لذا شیوه نامه ای تنظیم و نخبگان کارآفرین و تولید و صنعت نیز معرفی و تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

در این نشست تعدادی از نمایندگان رشته های مختلف بنیاد نخبگان و همچنین مسئولان هیئت های اندیشه ورز دانشجویی و اساتید نخبگان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار