مدیرکل اموزش و پرورش ایلام :
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: از ظرفیت همکاران هنرمند فرهنگی برای اجرای طرح شهید عجمیان استفاده می شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 15 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: رویداد ملی جایزه نصیر با هدف کلان و محوری توجه بیشتر به مقوله مقدس و مهم مدرسه‌سازی به عنوان نقطه اتکای دولت و ملت در رشد تعالی و پیشرفت کشور و کانون تربیت محله فرصتی برای پذیرش ایده ها و طرح ها و تولیدات نوآورانه در زمینه مدرسه سازی میباشد.

وی درباره طرح شهید عجمیان نیز افزود: روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق موظف به پیگیری و ارائه‌ی گزارش هفتگی درباره این طرح هستند. همچنین می بایست افراد وارد و آگاه در زمینه تاسیسات را برای هر منطقه به منظور تعمیر و برطرف کردن مشکلات تاسیساتی ادارات و مدارس آموزش داد تا نیاز مناطق به سرعت برطرف گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تغییر و زیباسازی فضاهای آموزشی  به منظور شاداب سازی مدارس شد و گفت: تغییرات در سطح مدارس برای دانش آموزان ملموس و شادی آور است به همین دلیل باید در این زمینه کوشش لازم صورت گیرد.

علی درویشی در پایان افزود: میتوانیم از ظرفیت همکاران فرهنگی هنرمند برای اجرای طرح شهید عجمیان در زمینه زیباسازی مدارس استفاده کنیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار