طی آیینی به همت موسسه آوازی نو و شرکت صدای کویر جشن امضاء آلبوم موسیقی راغب با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار و کلیه عواید این آیین به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 24 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، طِی آیینی به میزبانی کاما کتاب یزد و به همت موسسه آوازی نو و شرکت صدای کویر جشن امضای حال نامعلوم با صدای مصطفی راغب هنرمند محبوب و مطرح کشوری با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار گردید و مبلغ 25 میلیون تومان عواید حاصل از فروش این آلبوم به طور مستقیم به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا گردید.

حامد حسین زادگان مدیر روابط عمومی موسسه آوازی نو در خصوص این اقدام خداپسندانه و زیبا گفت: با توجه به محبوبیت بالای راغب در استان زادگاه خودش یزد تصمیم گرفته تا جشن امضای آلبوم این هنرمند را برگزار نموده و کلیه عواید فروش آلبوم در این آیین را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم تا با این اقدام و با مشارکت هواداران و طرفداران این هنرمند زمینه آزادی 1 زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کنیم.

در این آیین که به مدت 2 ساعت به طول انجامید طرفداران و هواداران این هنرمند آلبوم این هنرمند را تهیه و پس از امضای این اثر با این هنرمند نیز عکسی به یادگار میگرفتند.

گفتنی است کنسرت موسیقی راغب به تهیه کنندگی حمیدرضا روشان و نوید برزگری در 8 سانس از تاریخ 30 خرداد ماه الی2 تیر ماه در استان یزد برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار