طاووسیان : این وعده بیش از یک دهه از مطرح شدن آن می‌گذرد و مسئولان سیاسی این مسئله را مستمسکی برای خود کردند و قول دادند، ولی هیچ کدام به قول خود عمل نکردند که از رئیس جمهور محترم و استاندار انتظار داریم که این موضوع را تکمیل کنند تا از مشکلات مردم کاسته شود و مردم طعم عدالت را بچشند .
کد خبر: ۱۱۱۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 30 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه موقت دیشموک در ادامه با تبریک ولادت با سعادت امام هادی ع گفت: از وجود مبارک و نورانی ابن امام همام دو ارثیه معرفتی برای راهنمایی بشر به یادگار مانده است یکی زیارت جامعه کبیره است که این خود یک دوره امام شناسی است و دیگری زیارت غدیریه است که یک دوره شناخت امیرالمؤمنین است که ما بتوانیم امام علی و ولایت ایشان را بشناسیم.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان حقوق بشر آمریکایی را بزرگترین دروغ تاریخ عنوان کرد و بیان داشت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست و این دروغ ابزاری در دست آمریکا برای حمله به سایر کشور‌های دنیاست، آمریکا با این راهبرد به کشور‌ها حمله کرد و چپاولگری کرد و کشور‌ها را غارت کردند و نفت و پول مردم را به غارت بردند وجنگ داخلی در خیلی از کشور‌ها راه انداختند و بعضی از کشور‌ها را به گاو شیرده تشبیه کردند که این نشانگر دروغین بودن حقوق بشر آمریکایی‌ها است.

وی اقدامات آمریکا در نقض حقوق بشر در ایران را چنین بیان کرد که حمله نظامی آمریکا به طبس یکی از این کارهاست که خداوند تبارک این نقشه شوم را نقش بر آب کردند و دوم همکاری و ساماندهی کودتای نوژه در همدان بود که نیز به لطف خدا نقش بر آب شد و به شکست انجامید.

از دیگر اقدامات آمریکا علیه ایران تحریک و پشتیبانی صدام و راه اندازی جنگ تحمیلی علیه ایران بود که صدمات و لطمات جبران ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد شد، ولی یک وجب از خاک ایران کم نشد و همچنین با حمله به هواپیمای مسافربری ایران باعث شهادت همه سرنشینان هواپیما شدند.

وی مهمترین اقدامات آمریکا علیه ایران را تحریم‌های فلج کننده و ترور دانشمندان هسته‌ای بیان کرد که این بزرگترین دروغ حقوق بشرقرن آمریکایی است که آمریکا را رسوا کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی با روابط خوب با سایر کشور‌ها به روند روبه رشد خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام طاووسیان در ادامه با تبریک روز شهرداری و دهیاری گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شورای شهر و شهرداری اقدامات خیلی خوبی در سطح شهر انجام دادند که ملموس و قابل تقدیر است و انتظار داریم که این نیرو‌های انقلابی از این فرصت نهایت استفاده را جهت رشد و شکوفایی شهر و خدمت به مردم استفاده کنند.

امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به استان گفت: ما از طریق این تریبون از زحمات رئیس جمهور و استاندار در جهت خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به این منطقه تشکر می‌کنیم و قدردان هستیم، اما نکته مهم این است که خیلی از مسئولین به شهر و بخش ما سفر کردند و قول‌هایی هم دادند، اما آنچه که می‌بینیم یا به این قول‌ها عمل نشده و یا هم اگر عمل شده به صورت خیلی کم و نامحسوس است و برای مردم قابل رؤیت نیست.

وی در ادامه افزود: یکی از مطالبات مردم دیشموک بحث شهرستانی شدن است که بیش از یک دهه از مطرح شدن آن می‌گذرد و جا‌هایی که حتی اسمی برای شهرستان شدن نداشتند شهرستان شدند، ولی خبری از شهرستانی شدن دیشموک نیست مسئولان سیاسی این مسئله را مستمسکی برای خود کردند و قول دادند، ولی هیچ کدام به قول خود عمل نکردند که از رئیس جمهور محترم و استاندار انتظار داریم که این موضوع را تکمیل کنند و شهرستانی شدن دیشموک را به سرانجام برسانند تا از مشکلات مردم کاسته شود و مردم طعم عدالت را بچشند مسئله دیگر مردم دیشموک سد بالیاب است که مطالعات آن در دهه هفتاد شروع شد، ولی بعد از سی سال هیچ اقدامی انجام نگرفت و متاسفانه پروژه سد بالیاب از دستور کار خارج شده است.

وی مطالبه دیگر مردم دیشموک را آب شرب شهر دیشموک عنوان کرد و گفت: مسئولینی که به دیشموک می‌آیند از آب شرب دیشموک استفاده نمی‌کنند، چون کیفیت شرب و مصرف ندارد و مردم دیشموک سالهاست که ناچارند با این مشکل بسازند و قرار بود که از رودخانه گندمکار آب شرب شهر تامین شود، ولی اقدام موثری صورت نگرفت.

حجت‌الاسلام طاوسیان پمپاژ رود سمه را از دیگر مطالبات مردم دیشموک بیان کرد و گفت: با راه اندازی این پروژه اشتغال منطقه تغییر بزرگی خواهد کرد وخیلی از جوانان این منطقه صاحب شغل و درآمد خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار