رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از ارایه خدمات متنوع پزشکی، درمانی و دارویی به صورت رایگان به مردم استان خبر داد و گفت: تمام این خدمات امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه به مناسبت عید غدیرخم؛ عید امامت و ولایت؛ در سطح تمام درمانگاه ها و مراکز بهداشتی استان رایگان است.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 05 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا « قباد محمدی» روز چهارشنبه در بازدید از کیلنیک شهید فتاحی شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: در این هفته به مناسبت عید غدیرخم ۲۲ تیم پزشکی به مناطق محروم شهر کرمانشاه و استان اعزام شدند تا خدمات پزشکی و دارویی به طور رایگان به مردم محروم این مناطق ارایه دهند.

وی گفت: تاکنون حدود ۲ میلیارد تومان خدمات پزشکی، دارویی به مردم مناطق محروم استان به مناسبت عید غدیرخم ارایه شده و ویزیت و پول دارو آنها کاملا رایگان بوده است.

خدمات پزشکی در کلینک های تخصصی و ویژه ۵۰ درصد است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات پزشکی، درمانی کلینک های تخصصی، فوق تخصصی و ویژه استان به مردم و بیماران به مناسبت عید امام و ولایت غدیر خم خبر داد.

محمدی با بیان اینکه تمام شهرستان های استان دارای کلینک های ویژه متخصصین دانشگاه است و چهار کلینک شهید فتاحی، مهدیه ، حاج دایی و شهرک پردیس نیز در شهر کرمانشاه وجود دارد؛ گفت: امروز چهاردهم تیرماه تمام خدمات پزشکی و درمانی در این کلینک ها به صورت ۵۰ درصد تخفیف به مردم ارایه می شود.

وی در پایان همه این خدمات را هدیه امیرمومنین علی (ع) به مردم استان کرمانشاه عنوان کرد و این عید را تبریک گفت.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲۵ بیمارستان خصوصی و دولتی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار