سرپرست کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت طرح ویزیت رایگان مددجویان منطقه محروم دهستان جنت رودبار از توابه بخش دالخانی شهرستان رامسر با همکاری بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد انجام شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸ 07 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت طرح ویزیت رایگان مددجویان منطقه محروم دهستان جنت رودبار از توابه بخش دالخانی شهرستان رامسر با همکاری بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد انجام شد.

 

ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان منطقه محروم دهستان جنت‌رودبار از توابع بخش دالخانی رامسر  

وی افزود: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است لذا تیمهای پزشکی با این هدف معنوی خدمت به محرومین و نیازمندان را سرلوحه کارشان قرار داده‌اند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان رامسر بیان داشت: در این طرح، ویزیت و داروی رایگان و خدمات دندان پزشکی و روماتولوژی ارائه شد و بیش از 30 بیمار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان ویزیت شدند.

معصومی تصریح کرد: در این برنامه همه بیماران تحت غربالگری فشار خون قرار گرفتند و مشاوره‌های لازم در خصوص جلوگیری از ابتلا به این بیماری توسط مراقبین سلامت ارائه شد.

وی از تعامل و همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر و سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با کمیته امداد، که در این طرح در کنار هم به مردم خدمت نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر اقدام به توزیع گوشت گرم به مددجویان روستاهای دره‌دم و هزارلات در منطقه‌ی محروم جنت‌رودبار نمود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار