فرمانده هوانیروز کرمانشاه:
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: رویداد‌های تاریخی از جمله رژه تاریخی هوانیروز ارتش باید برای جوانان کرمانشاهی تبیین شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ 07 July 2023

«رژه تاریخی ارتش» باید برای جوانان کرمانشاهی تبیین شودرحیم عینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ١٩ تیرماها سالروز رژه تاریخی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل امام (ره) در شهرستان قم است که می‌توان از این بیعت و رژه تاریخی ارتشیان انقلابی به عنوان یک رویداد تاریخی نام برد.

وی افزود: ١٩ بهمن ماه بیعت تاریخی همافران و کارکنان نیروی هوایی با امام (ره) سبب شد زمینه پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شود و این رژه هوایی و زمینی در مقابل امام (ره) تثبیت این پیروزی بود.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و ضرورت جهاد تبیین باید این رویداد‌های تاریخی را برای نسل جوان تبیین کنیم تا مبادا دشمن این رویداد‌ها را به نفع خود بازگو کند.

وی خطاب به نسل جوانی که در ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول انجام وظیفه هستند، گفت: ارتشیان در آن شرایط امنیتی و فعالیت منافقین از تمامی پایگاه‌ها به سمت قم گسیل شده و آنجا با ١١٠ فروند هواپیما و گروهان پیاده در مقابل امام (ره) رژه رفتند.

وی با اشاره به دیدار تاریخی نیروی هوایی ارتش، خلبانان و کادر پرواز با امام (ره) خاطرنشان کرد: امام (ره) در این دیدار خطاب به ارتشیان فرمودند شما فرزندان من و ملت هستید گمان نکنید من نمی‌دانم در پیروزی انقلاب و پیش از آن چه کار‌هایی انجام دادید شما انقلابی هستید.

عینی در پایان بر ضرورت تبیین رویداد‌های تاریخی از حمله رژه تاریخی هوانیروز ارتش در مقابل امام (ره) تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار