مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت: امسال حدود 23 میلیارد از فروش بازیکن کسب کردیم که این در استان مرکزی بی سابقه بود.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 09 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ؛محمد رجائیان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر، اظهار داشت: فصل گذشته بعد از اینکه رحمتی جدا شد تعدادی از بازیکنان هم رفتند. بعضی را سرمربی نمی‌خواست، بعضی دوست نداشتند در اراک باشند و بعضی را هم رحمتی با خودش برد. یک سرفصل جدید با دستورالعمل هیات مدیره شرکت و باشگاه اتفاق افتاده است. در سال های گذشته شاید بازیکن محور بودیم. دوست داشتیم ستاره جذب کنیم. الان با حضور حسینی و دستورالعمل جدید تمام امکانات را برای داشتن یک تیم خوب بسیج کردیم.

وی افزود: هتل، هواپیما، مسافرت و همه چیز سرجای خودشان هستند. به این سمت می‌رویم که از بازیکنان مستعدی استفاده کنیم که 3-2 سال بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. اگر امسال هزینه می‌کنیم فصل آینده بتوانیم از آن‌ها استفاده، خرید و فروش کنیم. ماکت کوچکی از آنچه در فوتبال حرفه‌ای دنیا مرسوم است را اجرا کنیم. امسال حدود 23 میلیارد از فروش بازیکن، اول و آخر فصل کسب کردیم که این در استان مرکزی بی سابقه بود. امیدوارم امسال با رویکردی که داریم، تیم خوبی ببندیم تا هواداران خوشحال باشند.

مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت: اراک هواداران خیلی خوبی دارد. 18 سال منتظر حضور در لیگ برتر بودند. انتظارمان از حسینی این است. هر اسمی داده تلاش می‌کنیم جذب کنیم. او کار سختی دارد و امیدوارم شرایطی رقم بخورد که فوتبال استان مرکزی با قدرت در لیگ حضور داشته باشد.

وی در مورد هدفگذاری در لیگ امسال، عنوان کرد: به غیر از قهرمانی و سهمیه و منطقه سقوط، بقیه رتبه‌ها شاید خیلی متفاوت نباشند. دنبال این هستیم که در واقع با افتخار و عزت بازی کنیم. همانطور آلومینیوم در فصل های گذشته مقابل تیم های بزرگ سربلند بوده امسال هم بتوانیم شرایط خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

رجائیان در خصوص اینکه 2 بازیکن آلومینیوم قراردادشان تمام نشده بود، گفت: حسینی و آزادی قراردادشان تمام نشده بود و حق فسخ داشتند. می‌توانستیم بر اساس قانون حداقل جلوی حسینی را بگیریم اما ارتباط خوبی با باشگاه نساجی داریم. آن‌ها تقاضا داشتند و بازیکنان هم دوست داشتند بروند.

وی در مورد اینکه باشگاه آلومینیوم هم چنین رفتاری را با باشگاه پیکان داشت، گفت: پیکان هم آن بازیکنان حق فسخ داشتند. همانطور که درودگر تماس گرفت و هماهنگی شد، من هم با شکوری تماس گرفتم، گفت این بازیکنان حق فسخ دارند. از او خواهش کردم حق فسخ برخی بازیکنان را کمتر کنند. گفت مصوبه هیات مدیره است و هرموقع حق فسخ را بدهید می‌توانید آن‌ها را ببرید.

مدیرعامل آلومینیوم در مورد اینکه با این حساب از مهدی رحمتی ناراحت نشده، اظهار داشت: حتی اگر این بازیکنان را از پیکان هم نگرفته بودیم، فوتبال حرفه‌ای است. خیلی از بازیکنان با عشق و علاقه به تیمی می‌روند، به خاطر مسائل مالی یا پیشرفت یا مباحث دیگر، به سرعت جدا می‌شوند. احمد گوهری قرضی به جمع ما آمد و با میلاد فخرالدینی هم تمدید کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار