رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرمانشاه:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۶ هزار بسته معیشتی از ابتدای امسال تا کنون در بین نیازمندان و محرومین استان کرمانشاه توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ 17 July 2023

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ۶ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های دهه کرامت تأمین جهیزیه ١٠ زوج بود که ستاد اجرایی فرمان امام در حال تدارک این کالا برای زوج‌های نیازمند است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی مختص به مناطق محروم و به منظور معرفی این استعداد‌ها به تیم‌های برتر اجرا می‌شود.

وی گفت: پویش نسیم احسان برای توزیع کولر با مشارکت گروه‌های جهادی در بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار در حال انجام است و بر اساس این طرح ۵٠ درصد هزینه کولر توسط ستاد اجرایی تامین می‌شود.

وی از اجرای مرحله دوم پویش لبخند مادری طی ٢ هفته آینده خبر داد و گفت: این پویش به منظور حمایت از مادرانی است که صاحب فرزند سوم به بعد شدند و طی یک ویژه برنامه حدود ۴٠ مادرِ صاحب فرزند سوم به بعد مورد تقدیر قرار گرفتند.

کلهری با اشاره به اجرای پروژه‌های اربعین و آماده‌سازی زیرساخت‌های آن، تاکید کرد: یک باب حسینیه یک هزار و ٢۵٠ متری، یک آشپزخانه بزرگ خادمسرا و ٢٠٠ چشمه در مرز خسروی و منظریه (با اعتبار ۶٠٠ الی ٧٠٠ میلیارد ریال) در حال احداث است.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه تابستانه خانه احسان ذیل قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فعال است که بر اساس آن در ١۵ محله کم برخوردار کرمانشاه فعالیت‌های اجتماعی به صورت مستمر انجام می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: ابتدای شهریور ماه موکب‌های احسان الحسین به مناسبت اربعین حسینی در مسیر زوار ایجاد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار