مجلس شورای اسلامی
پیگیری پروژه های زیرساختی در حوزه آب، راه سازی و اشتغالزایی در سایه احیا و احداث کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در بیجار توسط نماینده این شهرستان موفقیت آمیز بوده است
کد خبر: ۱۱۱۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 29 July 2023

 

 

با بررسی های بعمل آمده تابناک کردستان در ویژه خبرنامه عملکرد نمایندگان کردستان زیر ذره بین، می توان به پیگیری های مثمر ثمر علیرضا زندیان نماینده مردم فهیم بیجار در مجلس شورای اسلامی در حوزه ثبت جهانی فرش، تصویب حق آبه شهرستان بیجار از سد تالوار، سد شیخ بشارت ،سیازاخ ،احداث تصفیه خانه  سد تالوار و تاسیس رادیو گروس در شهرستان بیجار اشاره کرد

در حوزه راه یکی از مهم ترین پروژه های زیرساختی پروژه‌های ۴ خطه کردن جاده بیجار_زنجان و بیجار_همدان است .
زندیان در بازدید از پروژه ۴ خطه کردن جاده بیجار زنجان گفت این پروژه در قطعات ۵ و ۶ و ۷ و همچنین ۱۲۰ متر پل روستای هشتاد جفت به طول ۲۴ کیلومتر و بودجه ۳۶۰۰ میلیارد ریالی فعال می‌باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه از پروژه ۴ خطه کردن جاده بیجار_همدان نیز بازدید کرد. این پروژه به طول ۵ کیلومتر که تعریض و روکش آسفالت جاده قدیم می‌باشد با بودجه ۲۴۰ میلیارد ریال با پیشرفتی بیش از ۵۰ درصدی فعال می‌باشد.

پروژه راه آهن بیجار نیز دیار گروس را قطعا از لحاظ اقتصادی متحول خواهد ساخت

زندیان در بازدید از پروژه راه آهن بیجار افزود، پروژه اتصال راه آهن تبریز_تهران به سنندج همدان از طریق بیجار که از مهم‌ترین زیرساختها می‌باشد ، دروازه پیشرفت و آبادانی این شهرستان می‌باشد و تسریع در تکمیل آن باعث تسریع در رشد و بازگشت جمعیت به شهرستان می‌شود.

پروژه مذکور در ۲ قطعه ایستگاههای شماره ۱۰ واقع در اراضی زاغه فولاد و شماره ۱۱ در اراضی تخت واقع در میدان هفت شهید فعال می‌باشد.

پروژه مذکور با توجه به آغاز کار آن در ۳ ماه گذشته پیشرفت مناسبی داشته و حدود ۷۰ هزارتن خاکبرداری و ۲۰ هزار تن خاکریزی به طول حدود ۲ کیلومتر انجام شده است.

کارخانه در حال احداث فولاد کردستان در بیجار

علیرضا زندیان از کارخانه در حال احداث آهن اسفنجی شهرستان بیجار واقع در روستای زاغه فولاد گفت

پروژه مذکور با پیشرفتی حدود ۳۰ درصدی در حال احداث می‌باشد و مراحل خاک ریزی و خاک برداری آن در حال اتمام می‌باشد و ابنیه مورد نیاز آن نیز توسط پیمانکاران مختلف در حال ساخت می‌باشد.

تعداد افراد مشغول به کار در پروژه تکمیل زنجیره فولاد کردستان در حال حاضر حدود ۱۵۰ نفر می‌باشد که اکثر نیروهای این پروژه بومی می‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار