مدیرعامل آبفا زنجان گفت: آبرسانی به ۱۵۷ روستا بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 03 August 2023

به گزارش تابناک زنجان به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرضا جزءقاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهاد آبرسانی در زنجان با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی در خال اجراست.

وی افزود: در حال حاضر جهاد آبرسانی به ۱۵۷ روستا با قراردادی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست و معتقد هستیم باید آبرسانی به روستا‌ها با سرعت انجام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه همه ما باید در زمینه صرفه جویی اقدام کنیم گفت: مصرف آب شرب استان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد افزایش یافته است و درخواست ما این است که حتماً رعایت صرفه جویی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در سطح روستا‌های استان فقط در ایام تابستان مشکل کمبود آب وجود دارد، گفت: مصرف آب در روستا‌ها دل فصل تابستان به شدت افزایش می‌یابد و ما در دیگر فصول در روستا‌ها با مشکل آب روبه‌رو نیستیم.

جزءقاسمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر منابع زیرزمینی در حال کاهش ارتفاع هستند و ما در برخی از روستا‌ها که سال گذشته چاه حفر کردیم امسال خشک شده است و مجدداً باید برای آنان چاه حفر کنیم.

وی تأکید کرد: استان زنجان همانند دیگر استان‌ها با خشکسالی مواجه است و باید چاره اساسی برای آب استان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار