دبیر شورایعالی مناطق آزاد کیش با اشاره به اینکه ظرفیت اصلی اقتصادی کیش گردشگری است، گفت: بقای گردشگری نیازمند فعال بودن تمامی زنجیره گردشگری است.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 03 August 2023

به گزارش تابناک جزیره به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت اله عبدالملکی با بیان اینکه حمل و نقل بخشی از زنجیره گردشگری است، گفت: مدیریت قیمت بلیت نیز با اهمیت است و درحال گفتگو با وزارت راه و شهرسازی هستیم تا بتوانیم نحوه فروش بلیت به گونه‌ای طراحی شود تا زنجیره گردشگری کیش لطمه نخورد.

وی افزود: چند شرکت هواپیمایی نیز تصمیم گرفته اند تا دفتر اصلی خود را در جزیره کیش دایر کنند و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز به آن‌ها کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به تصمیم جدید برای فروش بلیت هواپیما، گفت: در این روش یک درگاه واحد طراحی شده مسافران از این طریق نسبت به اخذ بلیت اقدام کنند.

رحیم سرهنگی افزود: با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه شده است و در هفته آینده نیز یک نشست در خصوص پرواز‌های کیش برگزار خواهد شد.

وی افزود: فروش بلیت ترکیبی که هم برگزارکنندگان تور وخدمات گردشگری و هم انفرادی بتوانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند هم به سفر گردشگر به جزیره کیش و هم ساکنان جزیره برای تردد بدون دغدغه کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار