سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی به مشترکان برق در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 06 August 2023

کامران حدادی با اشاره به جزئیات طرح پاداش مدیریت مصرف برق اظهار کرد: در این طرح مشترکانی که دارای بیشترین صرفه‌جویی را نسبت به سال گذشته داشته باشند تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش می‌گیرند.

وی با بیان اینکه از ابتدای خرداد طرح پاداش مدیریت مصرف اجرایی شد، افزود: اجرای این طرح، استقبال خوبی از طرف مشترکان داشته، به طوری که رقابت برای دریافت پاداش و کسب عنوان قهرمان مدیریت مصرف برق در هر شهرستان بسیار نزدیک است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق گفت: تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار قبض برق مشمول ۱۰۰ درصد بخشودگی قبض و بیش از ۱۶۲ هزار مشترک برق نیز از این شرکت بستانکار شده‌اند.

حدادی ادامه داد: براین اساس تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال به مشترکان برق شهرهای مختلف استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این زمینه مشترکانی از شهرهای آبادان، شوشتر، رامهرمز، باغملک، ایذه، بهبهان، امیدیه، دزفول و... که رتبه اول را در صرفه‌جویی و دریافت پاداش کسب کرده‌اند، شناسایی و به عنوان قهرمان مدیریت مصرف برق تجلیل و پاداش میلیونی دریافت کرده‌اند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: براساس محاسبات انجام شده، مشترکان برق در استان خوزستان این امکان را دارند تا بیشترین پاداش را نسبت به متوسط کشوری نصیب خود کنند. به طوری که هر مشترک، به ازای خاموش کردن یک کولر اضافه نسبت به سال گذشته، تا ۱۰میلیون ریال پاداش دریافت خواهد کرد.

یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک برق در استان (بدون اهواز) وجود دارد که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار