معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، انجام پیش ثبت‌ نام را ضروری دانست و گفت: آن دسته از افرادی که داوطلب نمایندگی مجلس هستند باید حتما پیش ثبت نام خود را انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 07 August 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل قزل سفلی با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است، افزود: داوطلبان تا ۲۲ مردادماه جاری برای انجام پیش ثبت نام مهلت دارند.

وی ادامه داد: سامانه پیش ثبت نام به آدرس keshvar.moi.ir از ساعت هشت تا ۱۸ فعال خواهد بود.

 

مهلت یک هفته‌ای داوطلبان برای انجام پیش ثبت نام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، انجام پیش ثبت‌ نام را ضروری دانست و گفت: آن دسته از افرادی که داوطلب نمایندگی مجلس هستند باید حتما پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

قزل سفلی از متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس در استان خواست در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند چرا که عدم انجام پیش ثبت نام به منزله انصراف از داوطلبی نمایندگی مجلس خواهد بود.

 

به گزارش ایرنا، فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز گذشته با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور آغاز شد.

وزیر کشور در بخشنامه ای که به بخشداران و فرمانداران ابلاغ کرد با تاکید بر عملیاتی کردن مولفه‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب، آغاز فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

در استان فارس ۱۸ نماینده از ۱۵ حوزه انتخابیه وارد مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

این ۱۵ حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان، حوزه انتخابیه اقلید، حوزه انتخابیه جهرم و خفر، حوزه انتخابیه داراب و زرین‌دشت، حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا، حوزه انتخابیه سروستان، خرامه و کوار، حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، حوزه انتخابیه فسا، حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین، حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار، حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، حوزه انتخابیه لامرد و مهر، حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان، حوزه انتخابیه ممسنی و رستم و حوزه انتخابیه نی‌ریز، استهبان و بختگان است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار