جانشین فرماندهی استان همدان گفت: فصل شیدایی برنامه فرهنگی جالبی است که از روز جمعه برای مردم شریف همدان اجرا خواهد شد و این برنامه از خلقت آدم ، ابوالبشر تا عصر معاصر را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 10 August 2023

جانشین فرماندهی استان همدان گفت: فصل شیدایی برنامه فرهنگی جالبی است که از روز جمعه برای مردم شریف همدان اجرا خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، سر تیپ پاسدار، ولی بهاریان با اشاره به اینکه برنامه فصل شیدایی از خلقت آدم و ابوالبشر تا عصر و زمان معاصر تاریخ را به تصویر می‌کشد، افزود: این برنامه بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه، در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان همدان هستیم، خاطر نشان ساخت: کنگره اول یازده سال پیش توسط سپاه استان برگزار شد که کنگره برتر در بین استان‌ها انتخاب شدیم و نیاز بود تلاش بیشتری برای معرفی شهدا داشته باشیم و مشکلاتی هم که در حال حاضر در بین نسل جوان هست را بتوانیم حل کنیم و خوشبختانه به کمک خود شهدا کار‌ها تا الان خوب پیش رفته و آمادگی کامل برای برگزاری کنگره دوم را داریم.

جانشین فرماندهی استان همدان، تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کار‌های خوبی انجام شده است از جمله بحث خدمت و کمک به محرومین و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام شده است.

سر تیپ بهاریان یاد آور شد: در روز جمعه ۲۰ مرداد برنامه فصل شیدایی که در نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود و خوشبختانه برای برگزاری این برنامه کل ظرفیت استان و مدیران پای کار آمدند و از استانداری تا مجموعه ادارات و مسئولین و نیرو‌های نظامی و انتظامی همه پای کار بودند و به لطف خداوند این کار انجام شده و افتتاحیه این برنامه با حضور مسئولین انجام شد و از روز جمعه با ظرفیت پنج الی شش هزار نفر در خدمت مردم همدان هستیم و مردم عزیز با حضور پر شور خود در این برنامه مثل همیشه دشمنان را ناامید خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار