مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل‌جاده‌ای گلستان گفت:تا پایان دولت سیزدهم ۹۵ نقطه حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی گلستان اصلاح و بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 11 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، عادل مصدقی در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه چهارباندکردن و تعریض محور گنبدکاووس به اینچه‌برون به طول ۶ کیلومتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارکرد: امسال با هدف ارتقاء کیفی و ایمنی محور‌های مواصلاتی استان گلستان مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان هدف‌گذاری شده‌است.

وی تصریح‌کرد: بهسازی جاده‌ها، تعمیر ناوگان و ماشین‌آلات حمل‌ونقل جاده‌ای، ایمنی راهها، تعمیر ابنیه‌های فنی و ... از جمله پروژه‌های راهداری برای ۸۰۰ میلیارد تومان است و امید داریم این اقدامات در کاهش تصادفات جاده‌ای موثرباشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل‌جاده‌ای گلستان با اشاره به ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در گلستان خاطرنشان‌کرد: استان گلستان دومین استان حادثه‌خیز جاده‌ای در کشور است و ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در این محور‌ها شناسایی شده‌است.

اشلاح ۹۵ نقطه حادثه‌خیز در گلستان تاایان دولت سیزدهم

وی ادامه داد: در هفته دولت ۲۰ نقطه حادثه‌خیز استان اصلاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۷۵ نقطه دیگر نیز تا پایان دولت سیزدهم در یک برنامه کوتاه و بلندمدت به بهره‌برداری می‌رسد.

مصدقی گفت:با توجه به مراودات دولت سیزدهم با کشور‌های همسایه، شاهدرونق اقتصادی در پایانه‌مرزی پایانه‌مرزی هستیم و در این حوزه بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی مرزی در دستور کار قرار دارد و ۲۵۰ هزارتن عملکرد در این محور‌ها انجام شده و ۸۰ کیلومتر از مسیر راه‌های روستایی در این مسیر به بهره‌برداری رسیده‌است.

سال گذشته بیش از هزارمیلیارد برای ایمنی محور‌های گلستان هزینه شده‌است

وی بیان‌کرد:از محل اعتبارات سال گذشته که بیشتر ان‌ها از منابع ملی بوده، مبلغ هزارو ۱۹۰ کیلومتر برای ارتقاء کیفی و ایمنی محور‌های استان گلستان هزینه شده‌است.

مدیرکل راهداری‌حمل‌ونقل‌جاده‌ای گلستان درباره تعریض و چهارباندکردن محور گنبدکاووس به اینچه‌برون گفت: با اجرای این پروژه عرض این جاده ۲۲ مترمربع از ِرب به شرق افزایش یافته و تعریض می‌شود.

وی افزود:این محور از جمله محور‌های مهم مواصلاتی استان است و روزانه چهارهزارو ۳۰۰ خودروو ساللنه دو میلیون و ۳۰۰ خودرو در این محور تردد می‌کنند که ۹۰ درصد ان‌ها سواری هستند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار