سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۳۵۰ مشترک اداری و بانک پرمصرف در شهرستان استان در روز گذشته به دلیل توجه نکردن به دستورالعمل‌های کاهش مصرف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 13 August 2023

کامران حدادی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: برق این مشترکان بعد از پایان ساعت اداری و به دلیل عدم کاهش میزان مصرف از سوی مرکز پایش ستاد قطع شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این ادارات دولتی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها و بانک‌ها در شهرستان‌های دزفول، باغملک، عبدالخان، زیدون، بندر امام، ماهشهر، خرمشهر، آبادان، شوش، اندیمشک، ایذه، مسجدسلیمان، گتوند، شادگان، رامشیر، شوشتر، بهبهان، هندیجان، آغاجاری، دهدز، سوسنگرد، امیدیه، رامهرمز و هفتکل فعالیت داشتند که به جای کاهش مصرف در مقایسه با سال گذشته افزایش مصرف داشتند.

حدادی عنوان کرد: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده است تا دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و غیر دولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌ها نسبت به مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف بی توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده است و در صورت تکرار و عدم رعایت نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار