دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مشگین‌شهر گفت: نیروی انتظامی بازوان پرقدرت اجرایی دستگاه قضایی است که امنیت و آسایش مردم را مدیون آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 18 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، بابک نونهال در دیدار با فرمانده انتظامی مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اظهار کرد: آزادگان آزادمردانی هستند که آزادی را در اسارت یافتند و در مرداد ماه ۶۹ میهن اسلامی شاهد اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان و اسارت گاه‌های رژیم بعث عراق قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی بازوان پرقدرت اجرایی دستگاه قضائی است که امنیت و آسایش در سطح شهرستان نتیجه و ماه عسل تعامل و هماهنگی با دستگاه قضائی بوده است.

نونهال با تاکید بر داشتن هم افزایی و همکاری سازنده دستگاه قضائی با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: طبیعی است اگر تعامل و هم افزایی سازنده باشد حتماً باعث آرامش و آسایش به صورت ملموس در بین شهروندان نمایان می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مشگین‌شهر با بیان اینکه ضرورت دارد نیروی انتظامی در راستای اجرای مقررات و تأمین آسایش مردم با دادگستری همکاری داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی در رابطه با کشف حجاب ورود پیدا کند و ما نیز تلاشمان را خواهیم کرد تا با همکاری و هم افزایی همه جانبه ثمره آرامش برای مردمان شهرمان باشیم.

نونهال ادامه داد: وظیفه انسانی علاوه بر وظیفه قانونی ایجاب می‌کند با طمانینه و دلسوزی در چهارچوب مقررات مدارا کنیم و از نظر مقررات برخورد ما موجب آرامش و امنیت خاطر شود که مرتبط با اصل حاکمیت و نظام است.

پلیس قاطعانه در مقابل هرگونه هنجارشکنی می‌ایستد

سرهنگ نیکروز سلیمانی، فرمانده انتظامی فرا ناجای شهرستان مشگین‌شهر نیز در این دیدار تاکید کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند با ایجاد و تولید ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف در داخل کشور به مردم و امنیت کشور آسیب بزنند.

وی با بیان اینکه از بعد امنیت مشکلی نداریم، گفت: پلیس قاطعانه در مقابل هرگونه هنجارشکنی با استقامت کامل و با صلابت در کنار مردم ایستاده است و در مبارزه با ظلم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همچنان تا برپایی حکومت عدل و عدالت و تحقق حکومت مهدوی شبانه‌روزی جان فشانی می‌کند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: رابطه احیا امر به معروف و نهی از منکر و قیام عاشورا رابطه بسیار عمیقی مطرح است که به واسطه امر به معروف و نهی از منکر حکومت اسلامی در راه صحیح حرکت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار