پرواز ساعت 6:45 بوئینگ هواپیمایی ماهان صبح امروز 23 مهرماه در مسیر تهران - بندرعباس دقایقی پس از برخاستن دچار نقص فنی شدید شد به طوری که شاهدان عینی خبر از " از دست دادن دو موتور هواپیما" می دهند.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 15 October 2015
به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، پرواز بوئینگ 747 هواپیمایی ماهان صبح امروز 23 مهرماه در مسیر تهران - بندرعباس دقایقی پس از برخاستن دچار نقص فنی شدید شد به طوری که شاهدان عینی خبر از " از دست دادن دو موتور هواپیما" می دهند.
 
هواپیما به سختی توانست با شرایط ویژه ای در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کند.
 
حال چندین تن از مسافران به دلیل تنش و استرس های ناشی از تکانه های هواپیما نامناسب عنوان شده و یگان های امدادی آنها را از هواپیما خارج کردند.
 
چندین آمبولانس و خودرو آتش نشانی در مجاورت هواپیما به منظور مهار هرگونه حادثه احتمالی حضور دارند.
 
کلیه مسافران هواپیما تخلیه شده اند و بنا به اظهار شاهدان عینی، بدنه هواپیما دچار آسیب اساسی شده است. گفته می شود که خلبان با تبحر خاصی برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی تلاش کرده که تا ظرفیت باک خود را برای فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد تهران مصرف کند.
 
نیروهای امدادی برخی از مسافرین هواپیما را که دچار شک شده بودند به آمبولانس منتقل کردند.

دو تن از نمایندگان هرمزگان نیز در این پرواز حضور داشته اند. احمد جباری نماینده غرب استان و رئیس کمیته حمل و نقل مجلس و سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده شرق هرمزگان در این پرواز حضور داشتند که به همراه دیگر مسافران از هواپیما تخلیه شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار