رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه در ارائه خدمت اصل رضایت و بهره‌مندی مردم از این خدمت است، گفت: توجه و کار برای برجسته کردن افراد در ارائه خدمت ظلم در حق شهدا و نظام است.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 21 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران که به طور مشترک با شهرداری زنجان و به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، پیام‌آوری و پیام‌رسانی را رسالت خبرنگاران دانست و اظهار کرد: این رسالت در وقایع تاریخی همچون غدیر و عاشورا خود را نشان داد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان حضرت زینب (س) را پیام‌رسان عاشورا و تکمیل کننده رسالت امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: این پیام‌رسانی رسالت خبرنگاران را با الگوگیری از آن حضرت سنگین می‌کند.

وی بر نقش سنگین خبرنگاران در وقایع بعد از انقلاب تاکید کرد و گفت: انتقال پیام شهدای انقلاب از رسالت‌های همه از جمله خبرنگاران است.

ناصحی‌مقدم با تاکید بر اینکه در ارائه خدمت اصل رضایت و بهره‌مندی مردم از این خدمت است، افزود: توجه و کار برای برجسته کردن افراد در ارائه خدمت ظلم در حق نظام است و در واقع همه باید به فکر انجام کار باشند که نتیجه آن پیشبرد امور است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تشریح وضعیت ایران در دوران دفاع مقدس به لحاظ امکانات گفت: یادمان باشد با وجود این کمیودها، بیشترین تلفات از دشمن گرفته شد که این مهم بیان کننده نقش انگیزه در ارائه کار است.

وی گفت: یادمان باشد که هیچ کس تصور نمی‌کرد که ایران بتواند از اغتشاشاتی که سال گذشته بسیار خوب طراحی شده بود جان سالم به در ببرد، ولی این مهم به مدد فداکاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی که با وجود مسلح بودن حاضر به شهادت شدند اوضاع کنترل شد.

ناصحی‌مقدم به اقدامات انجام شده در حوزه شهری در زنجان اشاره و تصریح کرد: شورا در این حوزه به عنوان هماهنگ کننده عمل کرده و ارائه خدمت اصل بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار