فرماندار شهرستان سمنان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 21 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد بهرامی، فرماندار شهرستان سمنان پیش‌ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، با تشریح برنامه‌های هفته دولت در شهرستان سمنان اظهار کرد: ۱۰۲ پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۴۵۸ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت سال جاری در شهرستان سمنان افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح ۶ پروژه اقتصادی در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان با اعتبار حدود ۲۸۰ میلیارد تومان خبر داد و مجموع پروژه‌های افتتاحی عمرانی و اقتصادی در این شهرستان را در این هفته، ۱۰۸ پروژه با ۷۳۸ میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد.

فرماندار شهرستان سمنان همچنین تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان را ۹ پروژه با ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد و گفت: از این تعداد، هفت پروژه در بخش عمرانی با ۱۷۳ میلیارد تومان اعتبار و ۲ پروژه اقتصادی با ۱۹۲ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

بهرامی با اشاره به اینکه عمده پروژه‌های افتتاحی در بخش عمرانی در شهرستان سمنان در حوزه امور عشایری، راه‌آهن، راهداری، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، دانشگاه سمنان، جهاد کشاورزی، آبفا، برق منطقه‌ای، توزیع برق، شرکت شهرک‌های صنعتی، فناوری اطلاعات، شهرداری و ... است، گفت: در حوزه اقتصادی نیز میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت سمنان بیشترین پروژه‌های قابل‌افتتاح را دارند.

وی از آغاز به کار شماری از پروژه‌های هفته دولت در سمنان خبر داد و گفت: در این بخش، چهار پروژه در حوزه راهداری، یک پروژه در حوزه علوم پزشکی و ۲ پروژه در حوزه آبفا آغاز به کار می‌کنند.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه‌هایی از میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی نیز در حوزه اقتصادی آغاز می‌شود.

بهرامی بیان کرد: از مجموع پروژه‌های هفته دولت در شهرستان سمنان، ۲۸ پروژه در حوزه زیرساخت‌های شهری مربوط به چهار دستگاه اجرایی، چهار پروژه مربوط به آبخیزداری و کشاورزی مربوط به سه دستگاه اجرایی، سه پروژه مربوط به آموزش و پرورش و آموزش عالی، ۵۵ پروژه خدمات شهری و روستایی مربوط به ۲ دستگاه اجرایی، چهار پروژه راه و راه‌آهن، پنج پروژه زیرساخت‌های صنعتی مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی، ۲ پروژه مسکن و نهضت ملی مسکن و یک پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار