مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: برنامه روایتگری راویان عاشورایی کانون پرورشی هم‌زمان در پنجم ماه صفر در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 22 August 2023

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: روز سه‌‌شنبه (۳۱ مرداد ماه) مصادف با پنجم ماه صفر و شهادت حضرت رقیه (س) و هم‌زمان با سراسر کشور، راویانی از استان کرمانشاه به روایتگری عاشورایی پرداختند.

وی افزود: ما باید تمام توان خود را در زنده نگاه داشتن واقعه‌ عاشورا و تبیین آن در نسل حاضر به‌ عنوان رسالتی که داریم ادا کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: فلسفه‌ عاشورایی تنها به ماهیت موضوع برنمی‌گردد بلکه مفاهیم عمیقی در آن نهفته است که باید در جهت اشاعه‌ فرهنگ عاشورایی اهتمام ورزیم.

وی اذعان کرد: این برنامه با توجه به مصوبه ستاد اربعین ویژه برنامه‌ روایتگری عاشورایی (۳۱ مرداد ماه) در کانون مرکز شماره چهار برگزار شد و در این ویژه‌برنامه گروه سرود آوای سکوت به اجرایی با مضمون محرمی پرداختند.

وی عنوان کرد: «پویا بازرگان» نقال عاشورایی مرشد، «سوگند میرزایی» عضو نوجوان پرده‌خوانی عاشورایی، «فرزانه لطیفی» قصه‌گویی کارشناس ستادی، «مهتاب و مهدیس اسفندیاری» ٢ عضو نوجوان ارشد روایتگر عاشورایی، مداحی برادران پهلوانی و مسابقه از دیگر برنامه‌هایی‌ است که اجرا شد.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار