نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بعد از بیان مشکلات کنارگذر غربی همدان، نشستی با حضور نمایندگان غرب کشور از جمله کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار شد، خبر داد: مشکلات کنارگذر غربی مطرح و پیشنهاداتی در راستای تسریع تکمیل پروژه ارائه گردید. 
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 22 August 2023

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کنارگذر غربی همدان، از نشستی که با حضور نمایندگان غرب کشور از جمله کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار شد، خبر داد و گفت: مشکلات کنارگذر غربی مطرح و پیشنهاداتی در راستای تسریع تکمیل پروژه ارائه گردید. 

به گزارش تابناک همدان، فلاحی با بیان اینکه جلسه با موضوعیت حل و فصل مشکلات مسیر‌های مواصلاتی مرتبط در استان‌های غربی و تلاش در جهت عدم گسترش دامنه معضلات گره ترافیکی (مثل همدان) به داخل شهر‌ها تبادل نظر گردید، اظهار کرد: بهسازی و بهبودبخشی آزادراه کربلا که در مسیر این کنارگذر قرار دارد نیز بر اهمیت تکمیل پروژه اضافه کرد. 

وی با اشاره به تایید نمایندگان استان‌های غرب کشور و تعدادی از دغدغه‌مندان با احساس مسئولیت در تسهیل و بهبود مسیر تردد زائران کربلا، افزود: درخواست مذکور با امضای طوماری توسط حاضرین خطاب به وزیر محترم راه و شهرسازی؛ جناب آقای دکتر بذرپاش تنظیم و ارائه شد تا ان شاءالله در اسرع وقت در جهت تسریع تکمیل پروژه دستورات لازم صادر و ضمن پیگیری، کنار گذرغربی به بهره‌برداری برسد. 

 فلاحی مخالفین اجرا و تکمیل پروژه را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: این افراد باید در پیشگاه ملت پاسخگوی اعمال و نیات خود باشند.

تکمیل پروژه «کنارگذر غربی همدان» مطالبه جدی نمایندگان غرب کشور است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار