معاون درمان علوم پزشکی گیلان عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۲۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 22 August 2023

تابناک/گیلان معاون درمان علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت بیمارستان جنرال برای تسریع در اقدامات تشخیصی، گفت: در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه هستیم که مهمترین آنها، برخوردار نبودن از بیمارستان جنرال است به گزارش تابناک گیلان.

دکتر عقیل قلی پور در گفت وگو با تابناک، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی را یک حوزه وسیع از مسئولیت ها و ماموریت ها دانست و اظهار کرد: بیش از ۳۵ بیمارستان دولتی، خصوصی و غیر دولتی، بیش از ۳۰۰۰ مطب و درمانگاه و کلینیک، حدود ۱۰۰۰ مطب دندانپزشکی، بیش از ۴۵۰ مرکز ترک اعتیاد و تعداد زیادی آزمایشگاه را تحت مدیریت داریم.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از پنج بیمارستان از درجه دو به درجه یک ارتقا پیدا کردند، گفت: این ارتقای درجه میزان دریافتی از بیمه ها را بالا می برد که در حوزه خدمات رسانی بسیار کمک کننده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عملکرد مثبت این دانشگاه در بسیاری از شاخص ها به ویژه ظرفیت اشغال تخت بیمارستانی، خاطرنشان کرد: طی هشت ماه گذشته در حوزه نظارت اقدامات موثری را انجام دادیم و از ۳۰۰ مورد بازرسی به ۳۰۰۰ مورد رسیدیم.

قلی پور با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان بین ۶۳ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در سطح کشور در بسیاری از شاخص ها جزو پنج رتبه برتر است، عنوان کرد: در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه هستیم که مهمترین آنها، عدم برخورداری از بیمارستان جنرال است.

وی ادامه داد: بیماران در بیمارستان جنرال برای امور تشخیصی و تصویربرداری و آزمایشگاه و... در یک محل هستند و تنها بین طبقات جا به جا می شوند؛ نه بین بیمارستان ها.

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه خوشبختانه وزیر بهداشت مجوز پروژه بیمارستان جنرال گیلان را تاکید کرده و فاز مطالعاتی آن طی سال جاری آغاز می شود، گفت: امیدواریم در سال جدید فاز اجرایی را آغاز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار