مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: با هدف ساماندهی آسفالت معابر، پخش آسفالت در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 25 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید علیرضا رسولی اظهار کرد: باتوجه به ضرورت ساماندهی آسفالت معابر به دلیل فرسوده شدن و با پیش بینی اعتبار ریالی قابل توجه، عملیات پخش آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان فرهنگ و دولایه روکش بلوار شیخ صدوق و بلوار آیت الله طباطبایی از جمله این پروژه هاست که در ادامه فاز سوم ساماندهی بلوار رسالت نیز انجام می‌شود.

رسولی تصریح کرد: ساماندهی آسفالت کوچه های محمود آباد با پیشرفت ۶۰ درصد در حال انجام است و ساماندهی آسفالت معابر محله کسنویه نیز طی سه ماه آینده انجام خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد بیان کرد: متراژ آسفالت انجام شده به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در منطقه یک به صورت ماشینی ۸۰ هزار مترمربع و به صورت دستی ۹ هزار مترمربع است و آسفالت انجام شده به همت واحد عمران منطقه با ماشین حدود ۱۱ هزار مترمربع می باشد.

رسولی اظهار امیدواری کرد که برخی از معابر تازه احداث منشعب از بلوار جمهوری که خاکی است، امسال نیز آسفالت می شوند.​​​​​​​​​​​​​​

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار